راهنمای سامانه پشتیبانی

on . Posted in سایر خدمات

راهنماي سامانه پشتيباني شرکت مهندسي کتيبه کوروش کبير

1- ثبت و پيگيري مکتوب درخواستها

2- دريافت پشتيباني آنلاين بصورت راه دور (آنلاين/ريموت)

 

1- ثبت و پيگيري مکتوب درخواستها

برای ثبت و پیگیری مکتوب درخواستها لازم است ابتدا با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سیستم شده و  برروی آیکون ثبت تیکت کلیک نمائید.

 

1-1- برای ثبت تیکت با فشردن دکمه ثبت تیکت وارد صفحه تبت تیکت می شویم که در ادامه این مطلب توضیحات لازم داده می شود

2- در قسمت شماره 2 تیکت ها ی ارسال شده از طرف شما ارسال می شود دیده می شود که با کلید بر روی نمایش ارسال ریز تیکت ها نمایش داده می شو.

 

در قسمت شماره 1 برای ارسال به بخش مربوطه انتخاب می شود

 

در قسمت شماره 2 موضوع تیکت ارسالی نوشته می شود

 

در قسمت شماره 3 سرویس های مربوط به کاربر نمایش داده می شود که باید سرویس مورد نظر را انتخاب نمایید

 

در قسمت شماره 5 مطلب مورد نظر را می نویسیم

 

در قسمت شماره 4 اگر فایلی مد نظر باشد را پیوست می نماییم

 

و پس از تکمیل فرم آن را ارسال می کنیم

جهت پیگیری تیکت با زدن بر روی نمایش در هر سطر فرمی به شکل بالا باز شده که می توانید اطلاعات ارسال شده از طرف خو و پاسخ های دریافتی از طرف ما را ببینید.

در قسمت شماره 1 اطلاعات کلی تیکت قرار دارد

در قسمت شماره 2 متن های ارسالی به قرار می گیرد که با اضافه شدن هر سطر و هر پاسخ یک سطر جدید ایجاد می شود

در قسمت شماره 3 شما می توانید مطلب جدید برای این تیکت قرار دهید

و در قسمت 4 اگر این مطلب دارای فایل پیوست باشد شما می توانید در آن قرار دهید

و مطلب خود را ارسال نمایید

همچنین در این قسمت شما قادر به دیدن نتیجه تیکت خود خواهید بود.

 


 

2- دريافت پشتيباني آنلاين بصورت راه دور (آنلاين/ريموت)

براي دريافت خدمات پشتيباني راه دور و بصورت آنلاين لازم است تا ابتدا نرم افزار موردنياز را از لينک زير دانلود نماييد :

دانلود نرم افزار پشتيباني راه دور "تيم وييوور TeamViewr "

سپس برنامه را اجرا کرده و مطابق تصوير زیر ، کدهاي Your ID و رمز عبور Password توليد شده توسط اين برنامه را از طريق تماس تلفني به کارشناسان شرکت اطلاع دهيد (شماره هاي تماس واحد پشتيباني شرکت 5116047989 و 9395115508 و 9155115508 )